W dobie nieustannego rozwoju nowoczesnych technologii ilość dokonywanych rezerwacji w obiektach wypoczynkowych jest w dużym stopniu uzależniona od skuteczności działań prowadzonych w Internecie. Jednym ze sposobów prezentacji swojego lokalu w sieci jest rejestracja w naszej bazie noclegowej czyli ApartamentyDarlowko.pl. Właściciele lokalu mogą za pośrednictwem strony zlecić kompleksową obsługę apartamentu w powiązaniu z reklamą obiektu. Jak przygotować swój lokal do takiej formy promocji? O tym już za moment.
Podstawowe dane kontaktowe i mapa
Jedną z rzeczy, które musimy zrobić w pierwszej kolejności, zanim zlecimy obsługę i promocję lokalu w bazie noclegowej to przygotować dokładne, niebudzące żadnych wątpliwości dane na temat obiektu. Przede wszystkim chodzi o dane adresowe, informacje na temat godziny zameldowania i wymeldowania, sposobów płatności, a także ilości przyjmowanych gości czy powierzchni lokalu. W przypadku obiektów noclegowych położonych nad morzem bardzo istotnym kryterium, którym kierują się wczasowicze jest odległość od plaży, oczywiście im bliżej - tym lepiej. Warto także na stronie umieścić mapę dojazdową, która ułatwi turystom dotarcie do celu.
Atrakcje i udogodnienia
W drugiej kolejności powinniśmy pomóc naszym klientom udzielić odpowiedzi na pytanie dlaczego właśnie nasz lokal powinni wybrać. Im bardziej kompleksowy opis naszych usług przygotujemy, tym lepiej.
Dokładnie omówmy wszystkie udogodnienia, z których w trakcie pobytu mogą skorzystać turyści. Pochwalmy się tym, co uznamy, że może być naszym atutem: może udostępniamy łóżeczka lub inne akcesoria przydatne rodzinom z małymi dziećmi albo posiadamy duży, bezpłatny plac parkingowy, gdzie zmotoryzowani będą mogli bezpiecznie zostawić samochód? A może prowadzimy wypożyczalnię rowerów lub dysponujemy sprzętem plażowym – wszystkie te informacje zawrzyjmy w opisie lokalu.
W ofercie warto także wskazać na atrakcje, które znajdują się w pobliżu obiektu. Pokażmy co mogą robić nasi goście, gdzie pójść, co zwiedzić i gdzie zjeść . Oczywiście mówmy tylko prawdę, z niczym nie przesadzajmy. Nie ma bowiem chyba nic gorszego niż rozczarowany klient, który na stronie czytał i widział jedno, a później zobaczył w rzeczywistości coś innego. W takiej sytuacji jesteśmy spaleni już na samym początku.
Zdjęcia i materiały multimedialne
Dostarczenie wątpliwej jakości fotografii do opisu swojego lokalu jest jednym z głównych grzechów osób, które zgłaszają obiekt do bazy noclegowej. Zgodnie z zasadą mówiącą o tym, że obraz jest często wart więcej niż 1000 słów postarajmy się zrobić jak najlepszej jakości, profesjonalne zdjęcia. Sfotografujmy wnętrze apartamentu, łazienkę, wykonajmy korzystne ujęcia lokalu z różnych perspektyw.
Co można zyskać rejestrując swój obiekt
Jeśli etap przygotowań mamy już za sobą to pozostaje nam rejestracja, dzięki której będziemy mogli skorzystać ze wszystkich funkcjonalności serwisu. Rejestrując swój apartament wśród innych lokali z Darłówka i okolic zyskujemy:
Bezpieczeństwo. Usługi oferowane są przez godną zaufania firmę rodzinną. Wieloletnie doświadczenia w przyjmowaniu gości sprawia, że cieszy się ona dobrą opinią, przychody z wynajmu wpływają regularnie na konto bankowe, a oferta jest dobrze dopasowana do potrzeb gości.
Kompleksowe usługi. Dodając swój obiekt do bazy ApartamentyDarlowko.pl możemy skorzystać z kompleksowej obsługi nieruchomości. W zależności od naszych preferencji możemy się zdecydować na pakiet:
- mini – obejmuje przygotowanie apartamentu na przyjęcie kolejnych gości, w tym sprzątanie, pranie i uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych;
- komfort – w skład pakietu wchodzi przygotowanie apartamentu na przybycie gości, ich obsługę i rezerwację apartamentu;
- premium – zawiera zarówno przygotowanie apartamentu, rezerwację lokalu i obsługę gości, jak i regulowanie należności i reprezentację właściciela w urzędach
Więcej informacji na temat pakietów można znaleźć tutaj.
Oprócz pełnej obsługi lokalu, która pozwala zaoszczędzić czas reklama na stronie zapewnia skuteczną promocję lokalu w Internecie.
Pełną kontrolę nad prowadzonymi działaniami. Jako właściciele apartamentów, którzy skorzystają z oferty mamy zapewniony stały kontakt z osobą odpowiedzialną za prowadzenie obiektu i możliwość monitorowania stanu obłożenia lokalu w czasie rzeczywistym.
Przemyślana strategia gwarancją sukcesu
Zgłaszając swój obiekt do bazy noclegowej postarajmy się w jak najlepszy sposób wykorzystać możliwości, które są nam w tym zakresie oferowane. Przygotujmy precyzyjne dane o obiekcie, profesjonalne zdjęcia, opis zawierający atrakcje i udogodnienia. Wypracowując sobie sensowną strategię pozyskania klienta będziemy mogli korzystać z licznych funkcjonalności i znacznie zwiększymy swoje szanse na skuteczną promocję i owocną współpracę z serwisem.
Wstecz